woensdag 21 april 2010

lisanne xD

Hei ! Lisanne hier ik dacht laat ik eens wat schrijven .
Op zaterdag (17 april ) ging ik met Robin naar de turnbassar (dat is allemaal kunsjes voor doen voor mensen)
het was heel leuk en er was nog een loterij in de pauze hier is het schema dat mijn klas (en dat van robin ) moest doen p.s. we zitten in de zelfde klas
op een kleine trampoline op een paar matten springen
-springen en uitstrekken
-springen en benen wijd
-springen en dan een lange koprol
- salto
-salto

op een grote opblaas mat (een hele lange )
-3x een lange koprol
-3x een radslag
-stift (komt aan rennen en neemt duik en maakt een koprol)
-arabier stoppen en dan een flik flak
-en een salto.


Vandaag (woensdag 21 april) liep ik naar school dat doen we iedere dag behalve als het heel hard regent
dus liepen ik en een vriendin ( Jill-karita) over de weg en ik keek even naar achteren en zag opeens een paar meter veder op iets uit de bosjes komen en sprong op de weg was dat dus een (grote) vos en hij bleef nog even staan en rende daarna weer weg de bosjes in en mijn vriendin en ik keken elkaar aan en dachten aan het zusje van mijn vriendin (Monja) die iets achter ons liep ...............
maar gelukkig kwam ze de hoek al omlopen en was ongedeerd en had de vos niet eens gezien .
We zijn door gelopen en hadden nog veel lol xD .
ps. willen jullie alsjeblieft een reactie plaatsen ? dankje !

3 opmerkingen:

  1. Hallo Lisanne xD (wat betekent dat eigenlijk?)

    Je verhaaltje gelezen, leuk hoor dat jij ook eens wat op jullie blog schrijft. Heb je het naar je zin in Noorwegen? Je hebt in ieder geval al vriendinnen, dat is leuk om te lezen.
    Was je niet geschrokken van de vos? Je maakt zo nog wel eens wat mee dat is wel wat anders dan hier in de stad hè?
    Ik heb in de vakantie in Spanje ook een vos gezien en dan zal je net zien, geen fototoestel bij me. De vos stond op een plateau boven op een grot waar Opa net in was gegaan om de boel eens een beetje te onderzoeken.Ik dacht nog ojee maar het beest bleef een poosje rustig kijken en draaide zich toen weer om en liep weg.
    Veel groetjes en een dikke kus van Opa en Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo oma en opa
    fijn dat jullie een reactie hebben geplaatst dankje. XD = een smilie je moet het een kwartslag draaien de X zijn zijn ogen en de D zijn mond. ja ik heb het harstikke naar me zin. nee ik ben niet geschrokken van de vos het was eigenlijk best gaaf om een vos tezien maar hij stond wel ver weg en toen hij ons zag ging hij er als een angsthaas er vandoor .de vos die ik gezien heb was rood,wit en een beetje zwart .
    kusjes van noorwegen en lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Koele kikkers die familie Larmene zeg !!.
    Wel mooie dat je vossen zo dicht bij kan bekijken toch .

    gr, Renee.

    BeantwoordenVerwijderen